42                                                 REGISTRES DU BUREAU                                           [i568]
MOIS DE JUILLET
(i)
it On fait asscavoir àson, tant fraiz quevendans vivres, que lu
LXXVII. — [Marché au] poisson [do quai Saint-Michel].
i" juillet 1568. (Fol. 98 v°.)
et marque qui pour ce a esté cocté cy dessoubz f'2). Et seront receuz toutes personnes à y mectre enchère, selon le temps qui pour ce sei'a advisé.
rellevée, au Bureau de ladicte Ville, se feront les baulx à louaige des places estans surie quay Sainct Michel, pour vendre poisson et autres vivres, selon le numéro
"Faict au Bureau de ladicte Ville, le premier jour de Juillet m. v° lxviii.d
LXXVIII. — Pour visiter les maisons, s'il v a armes requises.
io juillet 1568. (Fol. 98 v°.)
"ll est ordonné que Ies cappitaines, chascun en droict soy, feront les recherches acoustumées en leurs dixaines, le plus songneusement et exactement que faire ce pourra, à telz jours et heures que par eulx sera advisé; visitteront aussi les maisons de leurs bourgeois, s'ilz ont les armes requises et à eulx ordonnées. Et où il se trouveroit aucuns desdictz
bourgeois n'avoir lesd, armes et equipaige requis, est permis ausdictz cappitaines leur faire commande­ment en avoir, selon leur qualité, sur peine de l'a­mende et d'en achepter à leurs despens.
"Faict au Bureau de la Ville, le x0 jour de Juillet
M. Ve LXVIII, n
LXXIX. — Pour faire recherche des estrangers.
16 juillet i568. (Fol. 99 r°.)
"Cappitaine Guignaut, nous vous mandons que, incontinent la presente receue, vous faciez recherche des gens estrangiers nouvellement venuz, depuis voz dernieres recherches, qui sont en vostre dixaine, et ceulx que congnoistrez estre sans adveu et telz par vous recongneuz, vous leur faciez commande­ment qu'ilz ayent à vuyder hors la Ville dedans vingt quatre heures, et se retirer en leurs maisons, en
peine de prison. Et dc ce vous nous en ferez vostre declaration, dedans dimanche prochain, suivant la volunté du Roy. Si n'y faictes faulte.
"Faict au Bureau de lad. Ville, le xvi" jour de Juil­let M. Ve LXVIII, -n
Pareilz mandemens ont esté envoyez aux autres cappitaines de ladicte Ville.
LXXX. — [Convocation à l'assemblée de Ville.]
21 juillet 1568. (Fol. 99 r°.)
tr Monsieur le Premier President, plaise vous trou­ver, vendredy prochain deux heures de rellevée, en l'Hostel de ceste Ville, pour entendre la volunté du Roy, et sur ce donner advis, vous priant n'y voulloir faillir.
"Faict le xxie jour de Juillet m. v° lxviu.
"Les Prevost des Marchans et Eschevins de la ville de Paris, tous vostres.»
Pareilz mandemens ont esté envoyez aux autres Conseillers delad. Ville.
'■" Cette mention lijjure sur le Registre, ainsi disposée, pour ce mois et les suivants.
(2i ll a été question déjà de ce déplacement de marché (voir ci-dessus n° LXX); on trouvera à la date du 27 août la suite de celte affaire (8 XCI).